Avatar billede Melon Praktikant
06. september 2016 - 10:02 Der er 3 kommentarer

Steam spil vil ikke åbne

Hej

SteamWorldDig.exe er holdt op med at fungere
det er den bedsked der dukker op når jeg åbner spillet

har genstartet spille, installeret, og unstalleret spillet flere gange

har
windows 10
NCIDIA GEFORCE 710M

Tak på forhånd
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2016 - 11:36 #1
det ser jo ud til at være steam der er i stykker.
slet og genistaller både steam, og dit grafikkort.
Avatar billede Slater Ekspert
06. september 2016 - 14:02 #2
#1: Steamworld Dig er et spil, det er ikke Steam. Bare lige før opretter gør en masse, der ikke har nogen effekt alligevel.
Nej, det er næsten stensikkert ikke Steam der er noget galt med, og at geninstallere det vil intet gøre, når det er selve spillets .exe der melder fejl.

Desværre kan det være næsten hvad som helst, når du ingen fejlmeddelelse får. Men at opdatere grafikkortdriver og prøve at geninstallere spillet kan måske gøre noget.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2016 - 14:11 #3
det er muligt at spillet gemmer ting i din Registry - i givet fald skal du afinstallere spillet, genstart Computer, og først derefter installere det igen (java og Chrome har disse udfordringer...bla.)