Avatar billede arnepedersen Forsker
07. september 2016 - 13:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside fotostart.dk "Blokeret".

Så er den gal, virkelig gal.
Min hjemmeside fotostart.dk som jeg bruger meget er umulig at åbne. Jeg får beskeden: siden kan ikke åbnes i Internet explorer. Jeg har prøvet at skifte Browser men heller ikke det virker.

Da jeg heller ikke kan åbne den på min Iphone  gik jeg ud fra det kunne være en fejl hos Yousee. Men de siger fejlen ikke er hos dem.
Andre kan sagtens åbne hjemmesiden, så det er ikke der fejlen er.
Jeg håber i - som er super kloge - kan hjælpe mig.
Mvh. Arne
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. september 2016 - 13:34 #1
Prøv at åbne siden med ip adressen: http://178.63.50.18/

Hvis du kan det, er det cachen i din(e) browser(e) der skal renses

Det gøres nemmest via CTRL+Shift+Delete
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. september 2016 - 13:39 #2
Jeg kan ikke åbne den side, så nu har jeg brug for hjælp.
Er du venlig at guide mig?
Du skriver: Det gøres nemmest via CTRL+Shift+Delete.
Hvordan? Skal jeg gøre det på siden jeg ikke kan åbne?
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. september 2016 - 13:42 #3
Jeg kan komme videre på siden ved at åbne:
Dette er Googles cache-version af http://178.63.50.18/. Det er et øjebliksbillede af siden, som den blev vist den 5. sep 2016 18:25:21 GMT.

Den aktuelle side kan være ændret i mellemtiden. Få flere oplysninger
Avatar billede poko1 Ekspert
07. september 2016 - 13:48 #4
Som Ole skriver CTRL+Shift+Delete  som er det samme sim i menulinten funktioner øverste felt slet Browserdata
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. september 2016 - 14:04 #5
Men hvis ikke det virker via IP-adressen (det link jeg lagde), er det ikke browser cachen den er gal med.

Så er det, som du er inde på, et eller andet der blokerer netop dig.

Når du prøver på din iPhone, er du så på dit eget trådløse netværk? - har du prøvet hvis du er på mobilnetværket (altså ikke trådløst netværk)?

Jeg fisker efter, om det er din internet linje der er blevet blokeret...
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. september 2016 - 14:08 #6
Det er på samme netværk. Skal prøve at komme på et andet snarest.
Er som du, overbevist om det er netværket. Men Yousee påstår det ikke er hos dem fejlen er.
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. september 2016 - 14:16 #7
Nu har jeg prøvet på andet netværk fra min mobil, der kommer jeg på. Så det må være min bredbåndsforbindelse. Kan det være noget jeg kan ændre på routeren?
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. september 2016 - 14:21 #8
Nu har jeg genstartet modemmet, og Hurrra hjemmesiden er tilbage.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. september 2016 - 14:29 #9
:-) Det er uhyggeligt så ofte, de oplagte løsninger også er de bedste...
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. september 2016 - 14:38 #10
Rigtigt, og tak for din interesse.