Avatar billede tand Seniormester
08. september 2016 - 09:59 Der er 6 kommentarer

overførsel af mailprogram til anden pc.?

nu har jeg overført et mailprogram til anden pc.
det er et mail.dk fra tdc-yousee.
nu ligger det der i microsoft outlook.
jeg kan sende og modtage
men hvordan får jeg alle mine mail og adresser overført, fra den anden pc,
Avatar billede poko1 Ekspert
08. september 2016 - 10:46 #1
Hvad har du fra den tidligere installation?
Avatar billede tand Seniormester
08. september 2016 - 11:10 #2
Jeg har stadivæk mine mail liggende på den gamle, men jeg troede at når jeg kopierede mit mailprogram til anden pc så blev alt overført, så jeg ikke skulle oprette alle mine mailkontakter igen. Og så jeg kunne bruge det samme mailprogram på begge pc.
Avatar billede tand Seniormester
08. september 2016 - 11:16 #3
Jeg gik ud fra ar det fungerede lige som Googles gmail.
Hvor man indtaster sin mailadresse og sin kode og så kommer mailprogrammet op på pc som en tro kopi af programmet fra den anden pc.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. september 2016 - 11:21 #4
Jeg opdagede lige at dt var dig så ingen Hjælp herfra du giver jo dig løsninger!
Avatar billede tand Seniormester
08. september 2016 - 11:41 #5
Ok
Så vil jeg lige høre om det poko skriver her, gælder alle andre her på Computerworld.
Venlig hilsen tand.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2016 - 19:17 #6
Jeg har set i de tråde du opretter her på det seneste, at du (måske ubevidst) har kommet til at markere dit eget indlæg som løsning (grøn markering ud for et indlæg). Det er det poko1 reagerer på.