Avatar billede pwn Forsker
10. september 2016 - 16:47 Der er 1 kommentar

WooCommerce - pop-up tilmelding nyhedsbrev

Jeg har søgt at finde et pop-up vindue for tilmelding til nyhedsbreve.
Er der nogen der kender et der diskret henvender sig i nederste fx højre hjørne og som evt. af sig selv forsvinder efter nogle sekunder. dem jeg kan finde placerer sig i midten af skærmbilledet og skal lukkes af brugeren. Selv synes jeg, at de er ret anmassende og det er jo ikke meningen, at man skal starte med at irritere en stor del af sine besøgende. Siden pop-up'en skal bruges på er www.det-er-for-boern.dk
Avatar billede stjans Guru
10. september 2016 - 20:45 #1
Yes. Kig på mailchimp og så plugin der hedder Bloom. Se evt på villeksko.dk. Den er godt nok sat til at blive stående, men det er et valg, som ejeren af forretningen ha taget.