Avatar billede lenaj Praktikant
11. september 2016 - 12:06 Der er 2 kommentarer

Macbook Pro Antivirus

God formiddag :-)

Vi har lige anskaffet os en Macbook Pro, som primært skal bruges til brug i gymnasiet samt at være på de sociale medier.

Tænker at det er mest sikkert at installere et antivirus program, og har licens til Nortom 360 multidevice, som vi har på vores almindelige PC´ere. Der står at den også kan bruges til Mac, men på nettet har jeg læst, at det ikke er det bedste at benytte.

Vil høre hvad I eksperter vil anbefale af antivirus program til Macbook Pro, og om det skal installeres via App Store.

Tusinde tak for hjælpen.

Bedste hilsner

Lena
Avatar billede poko1 Ekspert
11. september 2016 - 13:35 #1
Der var en test Af antivirus på Computerworld fandt den ved at søge på antivirus ti MAC
http://www.computerworld.dk/art/231839/test-af-otte-antivirus-programmer-til-mac-her-er-det-bedste
M¨ske brugeligt?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. september 2016 - 16:51 #2
Den gratis Avast er helt fin til formålet:
https://www.avast.com//da-dk/index