Avatar billede Jimmi Barth Praktikant
12. september 2016 - 12:26 Der er 2 kommentarer

grønt/sort flimre på skærm

jeg har i løb af natten fået små grønne/sort flimre i alle mørke områder på min bærbar skærm, og engang imellem er det som om lyset på computeren bliver nedsat med 50% i et kort blink

virkede fint da jeg gik i seng igår aftes.

- på en windows 10 bærbar
- har prøvet opdatere drivers
Avatar billede Nina Forsker
12. september 2016 - 12:39 #1
Hej Jimmi,

Det lyder lidt som om der sidder nogle komponenter løse, hvis du har nogenlunde forståelse for det så ville jeg anbefale at åbne din bærbar, se om der er nogle ting som ikke sidder helt fast, ledninger, skruer osv.

Evt. fjern støvet indenvendigt, samle bærbaren igen og se om det ændrer noget.

Håber det svarede dit spørgsmål,
Mvh. Nina
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2016 - 18:15 #2
lyder som et grafikkort der er stået af