Avatar billede larsgrau Forsker
13. september 2016 - 11:03 Der er 1 løsning

PKI

Hej

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at stille spørgsmålet.

Jeg har fået en opgave om at installer et program, men den vil have mig til at lave en PKI, som jeg ikke helt ved hvad er.

Hvor laver jeg den?

Det er hvad der er med i manualen.
keytool ?genkey -alias <server > -keyalg RSA -keysize 2048 -dname ?cn=<server FQDN>,ou=<organizational unit>,o=<organization>, c=<country>? -keystore <server shortname>.jks ?keypass <keypassword> -storepass <storepassword>

Nogen som kan hjælpe mig ?

Venlig Hilsen
Lars
Avatar billede larsgrau Forsker
13. september 2016 - 12:52 #1
Har fundet ud af det, det var min Keytool, redhat kunne ikke finde stien til den, ups