Avatar billede bmk1971 Juniormester
13. september 2016 - 15:11 Der er 3 kommentarer

Lave en meget enkel app.

Hejsa.

Findes der et onlineværktøj så man kan lave en app som kalder en mobil hjemmeside.

Der findes noget lignende i https://www.appsgeyser.com/ som udgiver Android app på en meget enkel og simpel måde og leder brugeren direkte hen til en mobilhjemmeside uden at man opdager det.

Findes der noget lignende til Apple?

Hilsen

Bjarne
Avatar billede claes57 Ekspert
13. september 2016 - 15:39 #1
Avatar billede bmk1971 Juniormester
26. september 2016 - 13:45 #2
Tak for det. Det eneste problem med appypie.com er at der er mange reklamer.

Hilsen
Bjarne.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. september 2016 - 14:22 #3
Kan den køre med ad-blocker aktiveret? Men det er svært at få noget helt gratis - nogen skal jo betale aktiviteten.