Avatar billede Greyhound Praktikant
16. september 2016 - 15:58 Der er 6 kommentarer

Patronproblem

Hej.
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe!!!
Har sat " Nye" patroner i min HP8620, men den fortæller hele tiden at der er patronfejl.
Er der nogen der kan fortælle mig om der er en løsning, eller om jeg skal have fat i originale HP patroner.
Mvh.
Michael
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. september 2016 - 16:44 #1
Det kommer helt an på... hvad "ny" det er.

Er de uoriginale, genopfyldte, kompatible, eller....?

Printeren læser typisk serienummeret fra printerpatronen, og er der noget galt med det, eks. at det har været brugt før (genopfyldt patron), er ukorrent (uoriginal), vil den melde fejl.

I så fald må du ud og google, om der findes en måde at "resette" printeren på... - eller købe en anden patron.

For du har husket at fjerne forseglings plasticken på metal/printhoved fladerne, ikke?
Avatar billede Greyhound Praktikant
16. september 2016 - 18:15 #2
Hej Ole.
Det er uoriginale patroner og jeg har taget tapen af.
Men hjælper det at resette og hvordan!!!!!
Mvh.
Michael
Avatar billede jens48 Ekspert
16. september 2016 - 22:47 #3
Avatar billede Greyhound Praktikant
17. september 2016 - 07:21 #4
Tak for hjælpen, jeg prøver dette link.
Mvh.
Michael
Avatar billede Uvanga Ekspert
21. september 2016 - 14:55 #6
HP har lavet en opdatering af deres software, således at printer kun accepterer originale blækpatroner. Uorginale blækpatroner giver forskellige fejlmeddelser,