Avatar billede Slettet bruger
17. september 2016 - 15:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Billede på hjemmeside ændres i Chrome

Jeg er tilmeldt en side jeg bruger som supplement til at lære italiensk.

Øverst ved siden af mit profilbillede er der et italiensk flag. Et siden selv anbringer. Dvs. det er der ikke længere. Det er pludselig skiftet ud med det amerikanske flag.
Jeg tænkte først det må være på selv siden der sker et eller andet. Men nej, når jeg logger på siden med Explorer i stedet for Chrome, er det, det italienske flag der vises.

Jeg har prøvet at slette al historik (kun undtaget adgangskoder og medielicenser), men det ændre ikke noget.

Nogen der har en ide?
Ved godt det er et meget lille problem. Men det irritere mig ikke desto mindre meget.

På forhånd tak.
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. september 2016 - 22:54 #1
Mit gæt kunne være:

Chrome -> Settings -> Advanved settings (klik i bunden og vis) -> Language -> Language and input settings
Måske du i IE har IT som default / øverste primære sprog, men ikke har det i Chrome.
Avatar billede Mette Klein Novice
18. september 2016 - 18:24 #2
Skriv lige her hvis du finder en løsning.. for jeg har selv haft lignende problemer på min hjemmeside: http://hjemmelavet-sushi.dk - så det ku være rart med løsningen! :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. september 2016 - 20:30 #3
#2: Nu bliver det helt off-topic, men nøjs dine billeder på din hjemmeside er uskarpe. (her tænker jeg især på de billeder du viser ved dine produkter) http://imgur.com/a/OsjSM
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2016 - 17:34 #4
#1 Jeg kan hvor du refererer til kun vælge mellem dansk og engelsk.
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2016 - 17:36 #5
Tilføjelse: Disse indstillinger handler for mig at se også om sprog. Altså tekst. Ikke billeder og grafik.
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2016 - 17:37 #6
Okay, har opdaget rullegardinet hvor jeg kan skrifte sprog. Det ændre som jeg forventede ingenting. Flaget forbliver det samme.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2016 - 16:30 #7
Fandt ud af andre på siden havde samme problem. Var et eller andet med Chrome og zoom. Når man zoomede ind til 110 % forsvandt det halve af flaget og man kunne se det halve af et andet (forkert) flag. 125 % - og flaget skiftede helt til et andet / forkert. Altså skulle man bare zoome ud til 100 for at få det til at se rigtigt ud. MEN, det er gået i sig selv. Kan nu pludselig zoome uden flaget ændres.