Avatar billede loffy Novice
17. september 2016 - 17:03 Der er 4 kommentarer

en eller to blokke ram?

Er der nogen af jer der ved om dette bundkort kan køre med en enkelt blok RAM?
https://www.happii.dk/Bundkort/ASUS-H110M-AM2-Bundkort-Intel-H110-Intel-LGA1151-socket-DDR4-RAM-Micro-ATX-/2557228 jeg kan ikke helt gennemskue det ud fra oplysningerne..
Jeg ville gerne smide 2 blogge af 8GB RAM men pengene er ikke lige til to pt så min ide var at starte med en enkelt blok og købe en magen til senere og smide i den anden slot :)
Avatar billede poko1 Ekspert
17. september 2016 - 17:11 #1
Ingen problemer med det
Avatar billede kurt54 Ekspert
17. september 2016 - 19:24 #2
,Vil virke udmærket (single channel) - du får en smule mere performance med to blokke (dual channel).
Avatar billede loffy Novice
17. september 2016 - 20:15 #3
Planen er også at købe en 8'er mere senere og sætte i :)
Avatar billede poko1 Ekspert
17. september 2016 - 20:40 #4
Hvis du ikke Spiller meget krævende spil eller grafisk arbejde vil du faktisk ikke mærke det.