Avatar billede Snedronning Seniormester
19. september 2016 - 11:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mailgruppe med "usynlige" modtagere i Outlook 2016

Hej
Er der en herinde, der ved, hvordan man i Outlook 2016 laver mailgrupper, hvor modtagerne ikke kan se hinanden, men hvor man samtidig ikke skal skrive i bcc, da jeg oplever, at den så for nogens vedkommende ryger i spam?

På forhånd tak for hjælpen og sig gerne, hvis jeg mangler noget uddybning i mit spørgsmål.
Med venlig hilsen
Karin
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2016 - 12:54 #1
du kan prøve med at sætte folk i bcc, og dig selv i til-feltet;
jeg går ud fra, at din mail ryger i spam, fordi du ikke nogen modtagere har.

Ellers skal du lave en brevflettning fra Word - i det tilfælde sender du en mail af gangen, til gengæld kan du adressere modtagerne direkte
Avatar billede Snedronning Seniormester
19. september 2016 - 13:31 #2
Tak Thomas, vi prøver denne løsning :o)