Avatar billede barth Professor
19. september 2016 - 17:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Virksomhedens politikker forhindrer os i at fuldføre denne handling.

Jeg har fået et underligt og irriterende problem: Jeg bruger Microsoft Edge til mit Internet. Men pludselig uden varsel sker der det, når jeg klikker på et Internetlink i min e-mail, at jeg får denne besked:

Virksomhedens politikker forhindrer os i at fuldføre denne handling. Kontakt supportteknikerne for at få flere oplysninger.

Det siger mig jo ikke en lyd, men det er jo rædselsfuldt, at jeg ikke mere kan åbne et Internet link. Håber meget på hjælp.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. september 2016 - 17:35 #1
Hej.

  Hent denne reg-fil, f.eks. til dit Skrivebord:
http://cid-97777d65ab7cbea6.office.live.com/self.aspx/Windows/Generel/htmlfix/htmlfix.reg

Dobbeltklik den for at importere den til Registreringsdatabasen og svar "Ja".

De bedste hilsner
Avatar billede barth Professor
19. september 2016 - 18:43 #2
Hej. Tusind tak. Jeg har hentet den til skriveborder. Når jeg dobbeltklikker på den spørger den om jeg vil åbne. Det siger jeg ja til, men så kommer samme spørgsmål igen, og jeg bliver ved med at sige ja, med samme resultat?????????
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. september 2016 - 18:53 #3
Det tager kun et øjeblik at tilføje ændringen til din Ragistreringsdatabase, men genstart bagefter for alle tilfældes skyld og se om det ikke har løst problemet.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. september 2016 - 18:56 #4
Når det er .reg filer, er der så ikke noget med man højreklikker på dem og vælger en måde at sætte dem ind på?
Mener der bliver fremhævet et ord for denne handling.
Kan dog ikke lige huske hvad dette ord er lige nu.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. september 2016 - 18:58 #5
Er det "Flet" der står?
Avatar billede barth Professor
19. september 2016 - 19:06 #6
Hej igen.
Jeg har hentet den til skrivebordet. Jeg dobbeltklikker på den og jeg får en boks der hedder vis hentede filer - Internet Explorer. Den spørger om jeg vil åbne eller gemme denne fil. Jeg siger åbn. Så kører den sikkerhedsscanning og je får præcis samme boks som før. Hvad kan jeg gøre for at få den i registreringsdatabasen? Hilsen Hans
Avatar billede 220661 Ekspert
19. september 2016 - 19:46 #7
Har du genstartet computeren og set om det har løst problemet?
En tilføjelse i registeret skal altid genstartes for at blive aktiveret.
Avatar billede barth Professor
19. september 2016 - 19:49 #8
Hej igen. Jeg fandt denne på Komputer for alle. Det løste problemet. Men tusind tak for hjælpen.

Hej Lars Kirkeby,
Beskrevne fejl opstår ofte ved systemopdateringer, hvilket medfører, at link ikke kan åbnes i Outlook og ofte også de øvrige Office-programmer og Internet Explorer.
Løsningen er derfor, at gå til følgende link: http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm
Du skal finde denne fil: "HTM/HTML Associations" - hvilken du hurtigt kan finde ved at trykke på CTRL og F og derefter kopiere filnavnet ind. Hent filen og gem den på Skrivebordet. Pak derefter filen ud og følg anvisningerne på skærmen. Genstart pc'en.
Held og lykke med det!
Med venlig hilsen
Tao Malte Ask Andersen
Komputer for alle