20. september 2016 - 09:16 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Feedback på tømrer side

Hej med jer,

Vi kunne godt tænke os at få noget feedback på vores hjemmeside hvad i synes der evt. mangler for at vi kan få flere henvendelser:
http://www.fynskhaandvaerk.com
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. september 2016 - 09:22 #1
Mindre detalje:

Vi håndterer også opgaver i Odense samt resten Fyn & Danmark

Skal det ikke hedde:

Vi håndterer også opgaver i Odense, samt resten af Fyn & Danmark

Måske nogle links til referencer?
Ellers fin side. :)
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2016 - 10:25 #2
Design & opsætning er typisk noget der kan være meget smag og behag alt efter hvad man er til, men her er mine kommentarer:

Forsiden er jeres indgangsvinkel og den der skal sælge jer og fange brugeren, så den må gerne være mere "personlig", hvorfor er det lige jer jeg skal vælge og hvorfor ikke alle de andre håndværkere. Jeg synes ikke I sælger jer så godt.

I spilder meget plads i toppen, logoet bør ikke have sin eget område og heller ikke blive mindre når man scroller ned. Jeg ville samle det til en header/menu bar og på den måde få det til at tage mindre plads og være bedre dimensioneret.
Kodemæssigt er det også underligt sat op, der er en <strong class="logo"><strong> rundt om logoet. Det hele er bedre hvis man tager mobilstaten, altså hvor menuen bliver skjult bag "burger" ikonet, der er det fint positioneret.
Fx. noget som dette: https://dl.dropboxusercontent.com/u/9792377/fynskhaandvaerk-01.png

Det er altid fedt med store billeder, men jeg ville klart bruge det til noget, så have noget tekst ind over. Hvis man tager spotify https://www.spotify.com/dk/ eller airbnb https://www.airbnb.dk/ så har de store præsentationer af video og billeder, men de udnytter pladsen.

Det virker lidt underligt at jeres reklame punkt er at I har Privat og Erhverv, samt I er medlem af Dansk byggeri. Jeg ville dele det op på forsiden, så have to kolonner en med privat hvor der står noget om hvad det er I er gode til hvis man er privat, en med erhverv hvor I har det samme, I kan stadig linke ned til undersiderne der så indeholder en masse mere info, men der skal være noget der skal få en til at klikke fra forsiden og til privat eller erhverv og det gør navnene og tjekmærkerne ikke for mig.

Jeg ville smide dansk byggeri ned i footeren, det er selvf. fint at gøre opmærksom på, men skal ikke tage så meget plads med mindre det er en meget stor del af hvem I er som virksomhed.

Undersiderne er fine, det ville dog være fedt hvis man i menuen kunne se hvilket menupunkt man er under.

I benytter wordpress, men der er nogen ting i det tema I har brugt der kan gøres bedre, om det er jer selv der har valgt det eller rodet i det ved jeg selvf. ikke, men I bør rydde op og kun loade det I skal bruge.
Siden loader fint og virker også fint responsivt, men indholdet skal efter min mening strammes op for at det vil virke rigtig godt.
Avatar billede Slater Ekspert
20. september 2016 - 10:47 #3
#1: Umiddelbart nej.
Opremsningskomma bruges på dansk kun hvor der udelades et "og" eller lignende. Det andet hedder Oxford-komma og bruges ikke på dansk. Hvis resten er en helsætning, skal der dog komma, men en helsætning kræver udsagns- og grundled, og det har "samt resten af Fyn & Danmark" ikke.
Til gengæld, hvis det opfattes som en parentetisk bisætning eller apposition, så skal der komma. Men det nedprioriterer så resten af Danmark, hvilket jeg ikke ved om er hensigten.

Så det korte af det lange er, at det danske komma gerne vil myrde dig og dine nærmeste.
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. september 2016 - 12:33 #4
#3: Men nuværende: Vi håndterer også opgaver i Odense samt resten Fyn & Danmark

samt resten Fyn & Danmark ?
Der må da skulle noget: af, på eller i ind et sted...
Avatar billede Slater Ekspert
20. september 2016 - 15:11 #5
#4: Korrekt, jeg kommenterede kun kommaet. "Af" mangler klart.
Avatar billede nopsen Ekspert
21. september 2016 - 02:30 #6
ingen reaktion fra spørgeren endnu.. reklame?
21. september 2016 - 09:26 #7
Tak for info allesammen... Nogen af ændringerne har vi netop lavet...