Avatar billede Falle Praktikant
20. september 2016 - 19:56 Der er 2 kommentarer

Wordpress Marked theme

Hej

Jeg er nybegynder i det her hjemmeside halløj - men har kastet mig ud i at lege med wordpress - og har valgt et tema der hedder marked... Der er mulighed for at indsætte op til 5 billeder, i en slider der køre i toppen af hjemmesiden... Jeg har dog nogle problemer med at finde ud af hvilke størrelse jeg skal have billederne i? Jeg går ud fra at alle billederne skal have samme størrelse for at undgå at siden "rykker" sig, når næste billede bliver loaded.

Hvilke størrelse billede burde man vælge?
Avatar billede stjans Guru
21. september 2016 - 07:41 #1
Det kommer an på, hvordan du sætter målene på din side - og om slideren skal være full-page.

Jeg vil anbefale dig at kigge på smart slider 3 - et plugin som er supernemt (og gratis) til oprettelse af slidere. Her kan du se i preview hvordan dine billeder ser ud på siden.
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. september 2016 - 08:32 #2
De fleste temaer plejer selv att tilpasse störrelsen. Det er bare at pröve sig frem og se om det bliver godt. Det vil sige ikke pixeleret, ikke strukket ud osv.