Avatar billede Usa_kker Novice
22. september 2016 - 12:04 Der er 4 kommentarer

Valg af afhandling

Kære venner

Jeg skal netop til at finde et emne til min kandidatafhandling og er mildest talt rundt på gulvet over det. Forslag modtages med kyshånd.

Linjen jeg læser på hedder cand. merc. in logistics & supply chain management.

Fagene der interesserer mig er:

- Project management
- Demand management
- Supply chain & design management
- Advanced Excel
- Production Planning
- Distribution & Transportation
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. september 2016 - 12:49 #1
Well, oplagte emner i forhold til det nuværende job-landskab er jo projektledelse og supply chain management?
Avatar billede Usa_kker Novice
22. september 2016 - 14:21 #2
Jeg er ikke sikker på om jeg forstår hvad du mener. Er det et teoretisk forslag?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. september 2016 - 16:25 #3
Hvor mange fag inddrages i afhandlingen?
Og nej, det var ikke specielt teoretisk, men baseret på erfaring med, hvad der efterspørges andre steder og i de kredse jeg selv kommer i.
Avatar billede Usa_kker Novice
26. oktober 2016 - 21:35 #4
Det står frit, hvor mange fag du vil inddrage - forudsat at du har haft dem i løbet af de 1,5 år man har læst på skolen.

Det inkluderer fag som, Demand Management, Advanced Excel, Distribution & Transportation, Production Planning, Inventory Control, Project Management, etc.