22. september 2016 - 14:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Smartboard ryster

Hejsa

Vi har et smartboard på arbejdet, som ryster, når der kører tung trafik forbi.

Det er et gammelt hus og smartboardet sidder på væggen på 1. sal.

Kan man få nogen form for "stødpuder" eller andet, der kan minimere generne?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. september 2016 - 18:14 #1
Kontakt jeres forhandler - de kan helt sikkert pege på en løsning, der både kan bære det og afkoble tilfredsstillende. Det er ikke en standardløsning.
22. september 2016 - 20:11 #2
Tak for svaret. Jeg må se om jeg kan finde frem til forhandleren.  ?
22. september 2016 - 20:13 #3
Og man kan ikke rette i teksten. Der skulle ikke være noget ? ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. september 2016 - 18:57 #4
Vi forstår meningen. :-)

Årsagen til at jeg peger på forhandleren er, at der oftest enten er et kit der er lavet til den specifikke model, eller de kan fremstille et med de rigtige mål i forhold til væg, ophæng o.s.v.