Avatar billede karsten_madsen Juniormester
23. september 2016 - 12:04 Der er 8 kommentarer

Programmering til Android og iPhone

Jeg har en programmeringsopgave til Android og iPhone.
Jeg vil ikke løfte sløret for arten af opgaven her. Det er en mindre opgave som skal programmeres efter en krav.spec. jeg er i gang med at udarbejde.
Avatar billede Nina Forsker
23. september 2016 - 12:06 #1
Hvad er så spørgsmålet? :) Hvad for et program du kan bruge?
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
23. september 2016 - 12:10 #2
Det er en app som skal udvikles til Android og iPhone.
Jeg er i princippet ligeglad med hvordan og i  hvad det bliver udviklet, så længe det udvikles efter min kravspec.
Avatar billede magic-mouse Novice
23. september 2016 - 12:14 #3
#1 jeg tror han leder efter en som kan gøre det mod betaling. Så der er ikke noget spørgsmål ud over de sedvanlige, hvem og hvor meget?
23. september 2016 - 12:21 #4
HEJ,

Men hvis du ikke vil offentliggøre noget eller bare dele af din opgave-problem-formulering eller din kravspecifikation, hvordan vil du da have at vi skal kunne hjælpe dig.

Jeg har nemlig osse en opgave - (nemlig at få dig til at sige hvad DET ER DU SKAL HAVE HJÆLP TIL !!!! )

Hvis du eksempelvis skal bygge en ny storstrømsbro - nytter det jo ikke meget at jeg sender dig en gartner ... (al respekt for garneren... )

KRistian
Avatar billede arne_v Ekspert
23. september 2016 - 15:41 #5
Udfra spoergsmaalet saa skal der laves en app til Android og en app til iOS. Funktionalitet beskrevet i krav specifikation. Valg af teknologi (native, PhoneGap, Xamarin etc.) valgfrit.

Saa er der vel to muligheder:

Time and material - intereserede fortaeller hvilken time sats de kraever og hvilken erfaring de har - sporger vaelger en.

Fast pris - interesserede faar den omtalte krav specifikation giver et tilbud paa en fast pris og fortaeller lidt om deres erfaring - spoerger vaelger en.

Den detaljerede kommunikation boer nok foregaa direkte uden om Eksperten.
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
24. september 2016 - 00:11 #6
Tak, til alle.
Jeg kan se at det er det forkerte forum.
Undskyld jeg spurgte.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. september 2016 - 00:46 #7
Kategorien er faktisk beregnet til den slags.
25. september 2016 - 21:24 #8
HEJ,

At du ikke vil af med din kode er (sgi) forståeligt nok, og jeg tror heller ikke på, at der er nogen som regner med det modsatte. Jeg er selv en af dem, men når jeg har et problem (og dem har jeg mange af) maskerer jeg problemet så tilpas meget, at det stadig indeholder et problem omkring  det originale problem men lægger så tilpas  meget "udenforstående" kode, at det maskerer org. problemet. eller også begrænser jeg problemet til een konkret (del-)opgave og spørger så om en anden del af problemet nogel dage senere, når det første er afklaret.  Og der er så mange dygtige mennesker i dette forum, som  har hjulpet mig til det jeg er i dag. Uden dem var jeg nok stadig "hobby - hobby programmør..". Jeg er faktisk overbevist om at der er personer, som kan hjælpe dig vidrere i dette forum.

KR.