Avatar billede pippi63 Praktikant
23. september 2016 - 17:16 Der er 2 kommentarer

inkognito

Når telefonen er sat til inkognito, er der så ingen muligheder for at se hvad der er blevet søgt på i chrome??
Findes der noget som kan tjekke hvad der søges på på en telefon ?
Avatar billede nopsen Ekspert
25. september 2016 - 19:02 #1
for mig lyder det som om du gerne vil snage/spionere på en anden persons telefon?
Avatar billede bvirk Guru
27. september 2016 - 11:46 #2
Det ville være ringe hvis inkognito lokalt blot var en gimick men teleudbyder (pga. logningsdirektiv) og google logger alt.
Hvad teleudbyder logger er vist kun til brug for myndigheder, der ville rejse sig et ramaskrig hvis forbrydere kunne andvende det til afpresning
I det rigtig lange løb tror jeg ikke man skal føle sig sikker på at googles big data ikke ad omveje lækkes eller handles - men det er jo en helt anden snak en snagen eller sikre sig på en telefon her og nu.