Avatar billede lurup Ekspert
24. september 2016 - 12:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Win 10

Jeg har 7 små film jeg lade kører efter hinanden på en infoskærm.
Da jeg havde win 7 var der ingen problemer men efter vil 10 er kommet kan jeg ikke få den elle til at køre efter hinanden hele dagen.
Jeg kan få en til at kører hele dagen eller vise den alle 1 gang
Avatar billede claes57 Ekspert
24. september 2016 - 13:59 #1
VLC media player (freeware).
menuen Medier/ Åbn flere filer.
åben/lav liste med dem, du vil have i række følge.
afspil, og marker lige i afspilningsvindue, at der skal loopes.
Så lige i værktøjer/indstillinger, fjern hak i 'vis betjeningselement i fuldskærm'
Avatar billede lurup Ekspert
24. september 2016 - 16:12 #2
1000 tak...det dur