Avatar billede jdann Mester
24. september 2016 - 18:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

deling printer

Kan nogen hjælpe
Vi har hjemme 2 PC ere - den ene ( PC 2 ) er for nogen tid siden opgraderet til windows 10.
De har tidligere delt printer og det fungerede også da den ene havde windows 10 og den anden windows 7
Den anden (  PC 1 ) er nu også opgraderet til windows 10, Nu kan PC 2 ikke  printe ud længere . Den PC ( PC ! ) der nu er opgraderet til windows 10 udskriver fint.
Hvordan får jeg den anden PC til at printe ud
VH
Jørgen
Avatar billede kurtba Ekspert
25. september 2016 - 00:48 #1
Installer driveren igen.
Avatar billede jdann Mester
26. september 2016 - 09:55 #2
Tak for svar - har forsøgt dette, men uden resultat :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. september 2016 - 14:32 #3
Har du husket at oprette en bruger på den nyligt opdaterede PC, med samme brugernavn og password som på den PC der ikke kan printe?

Det er den letteste måde at give tilladelse til at printe, for så kender "printserveren" brugeren i forvejen.

Og du skal selvfølgelig også huske at dele printeren - jeg ved ikke om delingen kan være smuttet under opgraderingen...
Avatar billede jdann Mester
29. september 2016 - 15:09 #4
Tak til Ole - det fungerer :)