Avatar billede PersE Praktikant
25. september 2016 - 18:17 Der er 2 kommentarer

1 Cm til 1 Cm Graf

Hejsa.

Jeg skal lave en graf på et A3 som skal printes ud bagefter.

Den skal bruges til at lave en standard med, så det er vigtigt at afstanden imellem punkterne er 1 cm. Jeg kan dog på ingen måde få word til at arbejde sammen med mig.

Desuden vil den altid have grafen i det forkert ende. Skal være :

                      Y akslen her
x ankslen her      |        |

Håber min primitive tegning giver mening :D Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede richardjensen Seniormester
25. september 2016 - 19:15 #1
Avatar billede richardjensen Seniormester
25. september 2016 - 19:27 #2