Avatar billede fnis Juniormester
25. september 2016 - 22:42 Der er 4 kommentarer

Windows 10 fryser efter installation af 1607

Win 10 update 1607 har betydet at pc fryser hele tiden. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2016 - 22:52 #1
gå i windows update, og afinstaller den pakke
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. september 2016 - 07:12 #2
Opdateringen er desværre kendt for at lave rod med din PC - specielt i tilfældet hvor Windows er installeret på en SSD disk, og data ligger på en almindelig harddisk.

Men problemerne burde være løst, så før du afinstallerer den, så prøv at gå i indstillinger->Opdateringer og sikkerhed, og se efter om der ikke er kommet ny opdateringer (som forhåbentlig kan løse problemet).

Er der ikke det, kan I overveje at afinstallere den - det er kun en omgåelse af problemet, men så kan du i det mindste arbejde.
Avatar billede fnis Juniormester
13. oktober 2016 - 18:07 #4
MS har løst problemet ved ny opdatering. Tak for hjælpen til alle