26. september 2016 - 11:01 Der er 5 kommentarer

Outlook 2013

Er det muligt at lave en skabelon i outlook 2013 hvor man har en standard tekst: fx du er ansat i perioden XX til XX. Og kan man så som i word lave nogle "hopfelter" eller andet så man ikke skal slette XX'er og skrive noget andet ?
Avatar billede Nina Forsker
26. september 2016 - 11:26 #1
Ville det ikke være nemmere for dig at lave en skabelon i Word, også bare ændre navnene som du kan kopiere over i din e-mail, eller gemme som word fil.

Eller skal det absolut være Outlook du vil lave det i?
26. september 2016 - 11:37 #2
Det skal helst være en outlook skabelon :-)
Avatar billede Nina Forsker
26. september 2016 - 11:57 #3
Okay,

Du skal åbne en ny mail, lave din skabelon også skal du trykke på filer - Gem som - Skal du vælge filtypen til at være " Outlook-skabelon" - Vælge et navn til din skabelon - Tryk gem.

For at åbne din skabelon skal du gå under Hjem - Nye elementer - Flere elementer - Vælg fomular - Så under Søg i vælger du brugerskabeloner i filsystemet - Så vælger du din skabelon og trykker åben.

Håber det var det du ledte efter,
Mvh. Nina
26. september 2016 - 12:11 #4
Det var desværre ikke lige det, så langt var jeg også kommet, jeg er ude efter om man kan lave nogle funktioner som gør at man kan "hoppe" rundt i mailen, ved de felter (XX) som skal være anderledes end standarden.
Avatar billede supertekst Ekspert
26. september 2016 - 12:17 #5
Måske kunne løsningen være en Userform (programmeret dialogboks i VBA ("Visual Basic for Applications"))