Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
26. september 2016 - 14:54 Der er 2 kommentarer

Windows Live Mail

Når jeg får mails fra Computerworld vedrørende besvarelsesindlæg jeg har haft i Excel gruppen så havner disse mails i min spam box.

I Windows Live Mail trykker jeg på ikonet "Ikke uønsket", "Indstillinger for sikkerhed", "Afsendere der er tillid til" og her har jeg blandt andet stående:

noreply@computerworld.dk
(som er den adresse der kommer når jeg kopierer "Computerworld").

Det hjælper ikke noget. Mails havner stadigvæk i spam boksen.

Hvad kan jeg gøre for at få dem i min Indbakke?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. september 2016 - 16:05 #1
Prøv at føje adressen til din adressebog/kontaktpersoner. Det opererer man med i gmail - så det kan ske det også virker hos Microsoft...
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
26. september 2016 - 17:23 #2
noreply@computerworld.dk;

Den angivne emailadresse er ikke gyldig

får jeg som besked.