Avatar billede NielsKB Praktikant
27. september 2016 - 20:50 Der er 4 kommentarer

Min bærbar hopper af nettet.

Hej.
Min bærbar hopper KONSTANT af mit WiFi netværk.

Det er kun galt med den bærbar.
Telefoner tablets ps4 køre uden problemer på WiFi.

Når den "hopper af" er Vi nød til at logge af netværket og på igen så virker det ca i 5-10 minutter igen der kommer den gule advarsels trekant med et udråbstegn i  nede på netværks symbolet.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. september 2016 - 21:08 #1
tjek først og fremmest, om der er kommet en nyere driver til dit trådløse netkort. Oplys evt. hardware ID - eller modelnummer på PC´en, hvis vi skal hjælpe med at finde den.
Avatar billede NielsKB Praktikant
27. september 2016 - 21:26 #2
Har opdateret driveren til netværkskortet så ser Vi loge om det hjælper.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2016 - 21:40 #3
nogle antenner i laptops er bare ikke en pind værd. de er for svage.
ligesom en iphone
Avatar billede Nina Forsker
28. september 2016 - 12:42 #4
Som Sidwave siger, det nok det trådløse netværks kort som sidder i din bærbar det galt med, enten skal du have det udskiftet med et nyt, eller købe en USB Wifi adapter du kan have til at sidde i din bærbar.

Mvh. Nina