Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
27. september 2016 - 23:29 Der er 2 kommentarer

Vedhæft fil på Ipad

Når jeg har skrevet en mail på min IPad vil jeg gerne vedhæfte en fil men jeg er fuldstændig på bar bund hvordan jeg gør det. Kan du måske hjælpe mig? På forhånd tak
Avatar billede Richard Thune Forsker
28. september 2016 - 07:39 #1
På en iPhone/iPad kan du ikke skrive en mail og så vedhæfte noget, hvis vi taler om det indbyggede mailprogram.
Du skal åbne det du vil vedhæfte (i det program hvor det findes) og der dele det til mail så går det af sig selv.
ps. andre mailprogrammer som f.eks. gmail og outlook kan vedhæfte billeder og filer fra dropboxlignende drev, men ikke iCloud.
Avatar billede jebo Novice
29. september 2016 - 20:59 #2
Når du har skrevet teksten i din mail, trykker du med fingeren på det sted, hvor markøren står og blinker. Tryk og hold et kort øjeblik, hvorefter der fremkommer en menu, hvor du kan vælge "Tilføj bilag". Herefter får du adgang til at vælge filens placering og markere ønsket fil til at vedlægge mailen.