Avatar billede imma Forsker
28. september 2016 - 11:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

A3 plakat - hjælp til en sports planche

Er der nogen der kan hjælpe med at lave en a3 plakat med hensyn til noget bevægelse - nogen collage agtige billeder med hockey - bordtennis - fodbold - og andre OL aktiviteter som længdespring og stafet osv....
Avatar billede Nina Forsker
28. september 2016 - 12:56 #1
Hej Imma,

Måske skal du oprette dette spørgsmål under "Job og opgaver" medmindre du leder efter nogen der kan vejlede dig til at lave dem.

evt. nævn om det noget der skal laves gratis eller med betaling,

Mvh. Nina :)
Avatar billede imma Forsker
28. september 2016 - 13:00 #2
Tak for tippet.  Kan jeg redigere opslaget og gøre det nu
Avatar billede Nina Forsker
28. september 2016 - 13:03 #3
Nej desværre er Eksperten ikke lige designet til man kan fjerne sine indlæg, så du bare nød til at oprette et nyt et og se bort fra det ikke lige er den rigtige kategori.
Avatar billede ebea Ekspert
28. september 2016 - 14:32 #4
Det der nok mangler, er ikke så meget om kategorien er rigtig, men nogle flere oplysninger omkring emnet.

Der skulle jo gerne følge noget mere med; bl.a. hvad leverer du selv af materiale, har du lavet noget i forvejen, hvad fil format skal det leveres i, har du startet på en opsætning, o.s.v.
Avatar billede imma Forsker
28. september 2016 - 21:32 #5
Skal være a3 - har ikke lavet noget selv.

Det er til en Sfo - lidt lir til hvad vi laver af bevægelse på vores Sfo

Sfo Baunehøj ....

Er ligemeget hvilket format altså filformat