Avatar billede Ozzy Novice
28. september 2016 - 12:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med MAIN-Skærm ingame

Siden i går har min main skærm ikke villet virke optimalt når jeg har den i Fullscreen, så begynder den at komme op med blå nuancer i spillet. Dette sker for alle spil jeg kører i Fullscreen og sker kun på den skærm der er sat til MAIN.
Avatar billede Nina Forsker
28. september 2016 - 12:50 #1
Hej Ozzy,

Har du opdateret dine skærmkort til din Main Screen, evt. se om problemet opstår når du ikke kører Fullscreen.

Det lyder som et driverproblem, men hvis dette ikke virker kan vi arbejde videre derfra. :)

Mvh. Nina
Avatar billede Ozzy Novice
28. september 2016 - 12:51 #2
Dette problem opstår ikke ved Window-mode, og drivers er opdateret...
Avatar billede Nina Forsker
28. september 2016 - 12:54 #3
Har du prøvet at geninstallere dem?

Hvis du har to skærme kan du prøve at gøre den anden til din Main-screen, genstart og se om problemet stadigvæk opstår.

Og du er sikker på du kører med den anbefalede opløsning på din skærm inden du starter spillet op?
Avatar billede Ozzy Novice
28. september 2016 - 13:13 #4
Ja har både prøvet at geninstallere dem og skifte main, dette ændre desværre ikke på problemet.

Ja det er den anbefalede opløsning.
Avatar billede Nina Forsker
28. september 2016 - 13:18 #5
Okay,

Når du åbner spillet og er i windowed, kan du prøve at trykke Alt + Enter,

Kan du evt. oplyse hvilken opløsning du bruger, og hvilken skærmkort det drejer sig om, du kan også nævne et spil hvor det sker i, du siger i alle men jeg er lidt interesseret i hvilke, så jeg kan hjælpe dig. :)
Avatar billede Ozzy Novice
28. september 2016 - 13:23 #6
Jeg kører på SLI 970gtx, og spiller i opløsningen 1920x1080 og det drejer som i både WoW og CS:GO.
Avatar billede Nina Forsker
28. september 2016 - 13:26 #7
Okay, hvor længe har det stået på?

Og hvad for et stick bruger du fra din pc til skærm?
Avatar billede Ozzy Novice
28. september 2016 - 13:36 #8
Stået på siden i går.

Jeg bruger et DVI-D
Avatar billede Nina Forsker
28. september 2016 - 13:38 #9
Så det nok 1 af 2 mulige fejl,

Enten skal din skærmdriver rulles tilbage til før den blev opdateret,

Ellers så skal du investere i et HDMI stick, da dit DVI stick er roden til alt ondt! Ej - det er bare lidt outdated. Skift over til HDMI og jeg er sikker på problemet stopper,

Mvh. Nina
Avatar billede Ozzy Novice
28. september 2016 - 13:44 #10
Hejsa Nina, jeg vil aldrig skifte over til et HDMI stik da de ikke at kompitabel med 144hz :)

Jeg vil da også lige sige at jeg fik løst problemet, dog ikke tilfreds. Jeg fik lyst problemet ved at smide min main over på mit andet grafikkort og bum så virkede det.

Takker for din tid :)

Mvh Ozzy.
Avatar billede Nina Forsker
28. september 2016 - 13:51 #11
Når du har 144hz, kan du jo køre igennem Display port, men godt du fik løst det, så skal du markere det som løsningen,

Men hvis problemet opstår igen så må du lige kigge hvilke kabler der understøtter 144hz.

Mvh. Nina :)