Avatar billede Kevin1978 Praktikant
28. september 2016 - 13:21 Der er 8 kommentarer

Kan ikke opdater Windows update

Har formateret min Asus gs74s bærbar med Windows 7 64 bit.  Og lagt driver ind.  Men den ville ikke opdatere Windows update.  Når jeg er på nettet vil den heller ikke hente noget ned.  Håber i kan hjælpe
Avatar billede claes57 Ekspert
28. september 2016 - 13:31 #1
et program http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
Det skal IKKE købes - lidt længere nede er 'download'
Installer programmet, og det (se bunden af programmets vindue) gerne genstarte i fejlsikret tilstand - gør det. Så genstarter maskinen fejlsikret, og du starter programmet igen. Du skal bare starte på fanebladet 'Step 5: backup' og efter backup og create er klikket der, så videre til næste faneblad, klik 'Open repairs' og lad den bare køre alt det igennem, som den selv foreslår. Det reparerer windows update og Store (blandt mange andre mulige fejl).
Avatar billede Kevin1978 Praktikant
28. september 2016 - 14:02 #2
Det ville jeg prøve.  Men den gør det hver gang jeg formater den,  er det normalt???
Avatar billede claes57 Ekspert
28. september 2016 - 14:23 #3
Det burde kun ske sjældent. Og alm download skal da virke hvis ellers der er hul igennem til internettet.
Avatar billede Kevin1978 Praktikant
28. september 2016 - 14:52 #4
Okay for det er anden gang jeg har formateret den og den bliver ved med at ikke vil opdaterer
Avatar billede poko1 Ekspert
28. september 2016 - 15:13 #5
Er det Win 7? Så prøv følgende.
https://www.techsupportall.com/how-to-fix-windows-update-error/
http://download.microsoft.com/download/F/2/4/F24D0C03-4181-4E5B-A23B-5C3A6B5974E3/apps.diagcab
https://support.microsoft.com/en-us/kb/2730071
Kør disse fra nettet-
KB2952664
KB3035583
KB947821
Gå til  C:\Windows\SoftwareDistribution  Og Tøm mappen
Næste trin er CMD.
Kør Comandoprompt som Administrator
Indtast følgende efter tur husk enter efter hver commando !
net stop wuauserv
cd %systemroot%\SoftwareDistribution
ren Download Download.old
regsvr32 %windir%\system32\wups2.dll
net start wuauserv
NET START BITS
NET START WUAUSERV
SC QUERYEX BITS
SC QUERYEX WUAUSER

Genstart Pc:
Ps. Du må ikke have Update kørende i medens.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. september 2016 - 15:13 #6
er windows aktiveret og registreret korrekt?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. september 2016 - 20:03 #7
Avatar billede Kevin1978 Praktikant
28. september 2016 - 20:32 #8
Okay. Windows er installeret korrekt.  Men de 2 gange jeg har prøvet at opdater Windows ville den ikke.  Jeg kan ikke en gang se på  min pc det i skrive.  Den ville lade mig komme ind til log on