Avatar billede imma Forsker
28. september 2016 - 21:36 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Lav en a3 collage

Hejsa - skal lave en a3 collage - plakat af hvad vi laver på vores Sfo af bevægelse ....

Er så dårlig til sådan nogen.  Er der nogen der har lyst til at give sig i kast med det ? Hvis ikke forstår jeg det godt.

Der skal være lidt tekst i form af Sfo baunehøj og så måske billeder af bordtennis - hockey og fodbold.... Måske noget stikbold og høvdingebold....

Ellers er der frit slag.  Skal bare bære en slags opretstående plakat i a3 størrelse
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
29. september 2016 - 09:57 #1
Avatar billede imma Forsker
29. september 2016 - 11:30 #2
Du er så sindsyg sej - ikke for at være besværlig men kan du smide nogle stikord ind :)

Motion - kammeratskab - fair play - lær regler - samarbejde
Avatar billede imma Forsker
29. september 2016 - 11:45 #3
Gerne med en fed skrift.    Nej sorry må hellere sige tusinde tak
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
29. september 2016 - 17:12 #4
Teksten er tilføjet.
Avatar billede kurtba Ekspert
29. september 2016 - 23:58 #5
Jeg skal ikke bidrage med andet end at rose Finn Rasmussen. Jeg har bemærket gentagne gange at du hjælper særdeles aktivt når der er problemer med fotos, layouts osv.
Selv om det er rutine for dig, synes jeg at det er særdeles prisværdigt af dig, at du bruger din tid til virkelig at hjælpe folk i mål!!
imma - husk at markere ud for FinnRasmussen, at han har løst dit problem.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
30. september 2016 - 09:05 #6
kurtba, tak for den pæne omtale. Jeg kan se, at du er særdeles aktiv med hjælp inden for et bredt område af tekniske problemer. Jeg er pensioneret grafiker, så jeg holder mig mest inden for dette område.
Avatar billede imma Forsker
30. september 2016 - 09:13 #7
Jeg har fået hjælp flere gange herinde af dig, og det er så lækkert - tusinde gange tak - din hjælp betyder ekstremt meget