29. september 2016 - 20:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

udskriv kun aktuel post fra forespørgsel

Hej Kan jeg bede om lidt hjælp igen.
jeg har lavet en kunde database, hvor jeg kan søge en kunde frem, og hertil har jeg lavet en rapport samt en knap som laver en post handling, det er dog alle mine kunder som bliver skrevet ud !!!! jeg ønsker kun den som er aktuel på skærmen
Avatar billede fdata Forsker
29. september 2016 - 21:24 #1
Den klarer du med Where-parameteren, f.eks.:

  DoCmd.OpenReport "DinRapport", , , "ID=" & DitKundeID

(Bemærk at Access viser dig de forskellige parametre, når du taster kommaerne)
30. september 2016 - 09:14 #2
fdata jeg har forsøgt at indsætte
OpenReport " kunder2", acViewPreview, , "[kunder]![id] = " & Me!kunde & ""
reporten hedder kunder2  og firma er kontrolelement kilde hvad mangelr jeg så ?
Avatar billede terry Ekspert
04. oktober 2016 - 12:55 #3
are you saying its not working?

DoCmd.OpenReport .....
Avatar billede fdata Forsker
04. oktober 2016 - 16:06 #4
Se mit eksempel. Jeg tror, du mangler et komma.
Den korrekte syntaks er:
  DoCmd.OpenReport "kunder2", , , "ID=" & Me!kunde