Avatar billede nyher Novice
01. oktober 2016 - 23:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Counterflix

Har en windows 10 pc....den er blevet meget sløv på det sidste og der popper mange reklameagtige ting op...og nye vinduer lukker op af sig selv.....kan se at der står counterflix i bunden....har en meget kraftig formodning om, at det er her problemet er.....men kan ikke finde ud af, at få counterflix afinstalleret....håber at der er nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2016 - 07:47 #2
Synes om guider fra Malwaretips som der linkes til :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2016 - 07:57 #3
#2 Jeg er derfor enig i at #1 bør fjerne Counterflix og andre ubehageligheder.

Jeg ville selv også til sidst køre en oprydning med CCleaner som generel oprydning
Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...
Avatar billede nyher Novice
02. oktober 2016 - 12:42 #4
#1 Fulgte det første link...og endte med at installere Malwarebytes Anti-malware, kørte det og fik fjernet en masse....og så bagefter en omgang med CCleaner, og nu kører det hele som det skal. Tak for hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2016 - 16:21 #5
Velbekomme. Vil også du som minimum lige kører Adwcleaner. Programmerne overlapper hinanden en smule, så den finder måske også en smule.
Avatar billede Mio Amy Praktikant
27. februar 2017 - 09:59 #6
I suggest you to:
Clear all site data such as cookies, caches etc.
Now scan your computer with any tools to remove any unwanted files or software's
Try reset your browsers.
Also try cleanning up all suspicious registry entires.
Here is  a blog (http://www.trymytools.com/how-to-remove-counterflix-easily) which provides more information about Counterflix.