Avatar billede awi Praktikant
03. oktober 2016 - 14:00 Der er 2 kommentarer

Crome cast indbygget

Mit nue Spny TV har indbygget cromecast. Det virker fint med Youtube, men ikke på andre f.eks. DR, Yousee/cmore, Viewster mv
Styres via Ipad og der kommer fint meddelelse frem om at den caster, men filmen starter ikke ... Kører bare i ring.
Hjælp :-)
Avatar billede Nina Forsker
03. oktober 2016 - 16:15 #1
Du har vel prøvet alle de ting man som standard gør inden man drager konklusioner som f.eks genstarte din router? Evt. genstarte dit Tv, hent Google Cast på Appstore?

Hvis ikke så ville jeg anbefale du prøver det, også kan vi se om det stadig er et problem.

Mvh. Nina
Avatar billede awi Praktikant
03. oktober 2016 - 19:25 #2
Hejsa

Du har desværre ret - dette er prøvet.
Mvh Allan