Avatar billede gamer jensen Praktikant
03. oktober 2016 - 20:34 Der er 3 kommentarer

min lillesøster

min lillsøster kan ikke høre musik på sit anlæg og lyden er væg [ hvem kan hjælpe mig ]
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2016 - 20:49 #1
er højttaler sat til
Avatar billede eurositi Ekspert
03. oktober 2016 - 21:03 #2
Hvis lyden afspilles fra en computer, som er tilsluttet anlægget, skal I højreklikke på det lille lydikon (i Windows) og vælge "Afspilningsenheder". Vælg "Angiv som standard" ud for den tilsluttede lydudgang. Jeg vil tro, at noget lignende gælder på en Apple PC.
Hvis det er trådløse højttalere, skal I tjekke Bluetooth-forbindelsen. Fjern og genopret eventuelt forbindelsen.

Hvis det er musik fra en tablet eller telefon, skal I tjekke, at I kan få lyd ud, hvis I tilslutter hovedtelefoner. Hvis I kan dét, er det selve lydanlægget, der skal rettes på. Tjek om forstærkeren står på den rigtige
Avatar billede Mette Klein Novice
04. oktober 2016 - 15:08 #3
Fandt du en løsning? Ellers så prøv at tjekke http://gadgetdanmark.dk, da de plejer at have al muligt der :)