Avatar billede Louise Juniormester
04. oktober 2016 - 18:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min skærm er helt sort?!..

Hej jeg sidder her med et helt nyt Canon Eos 70D som ikke vil virke, det er kun ca. 2 måneder gammelt...
Jeg var idag ude og tage billeder ude ved stranden, men pludselig stopper skærmen med at virke... Om jeg har ramt en knap, kulden var for kold eller om der er sandkorn ''i skærmen'' ved jeg ikke. Men skærmen vil hverken vise det billede der lige er blevet taget, billedefremvisning eller menu... Jeg ved som sagt slet ikke hvad jeg har gjort forkert, og håber virkelig der er en som kan hjælpe:)

tak på forhånd:)
Avatar billede 220661 Ekspert
04. oktober 2016 - 19:02 #1
Hej Louise og velkommen til. Kan se du har skrevet to stort set enslydende spørgsmål herinde. Det bliver noget ros at følge med i. Derfor vil jeg anbefale du lægger et indlæg hvor du skriver "lukket på grund af dobbelt spørgsmål" , og vælger det indlæg som løsning. Derved lukkes dette indlæg her.
Avatar billede Louise Juniormester
04. oktober 2016 - 19:04 #2
okay kunne nemelig ikke finde en slet knap men ja tusind tak
Avatar billede Louise Juniormester
04. oktober 2016 - 19:04 #3
LUKKET PGA. DOBBELT SPØRGSMÅL! :))
Avatar billede 220661 Ekspert
04. oktober 2016 - 19:06 #4
Og så skal du bare lige vælge #3 som løsning :-)
Der vil så komme en grøn streg ud for dit indlæg.
Avatar billede Louise Juniormester
04. oktober 2016 - 19:09 #5
Mange tak haha :)
Avatar billede 220661 Ekspert
04. oktober 2016 - 19:09 #6
Sådan der :-)