Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. oktober 2016 - 20:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slette gamle beskeder i dette fora ?

Kan man slette de gamle beskeder fra Eksperten.dk ?

Hvordan ?

Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede arne_v Ekspert
04. oktober 2016 - 20:46 #1
Som jeg husker det kunne man ikke i den gamle udgave. Og et hurtigt kig paa den nye udgave finder heller ikke muligheden.

Men der er en arkiver funktion. Som maaske kan bruges til at bringe beskder ude af syne.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
04. oktober 2016 - 20:52 #2
>Men der er en arkiver funktion. Som maaske kan bruges til at bringe beskder ude af syne.
de flyttes over i arkivet, men bliver ikke slettet, så du vil stadig kunne se dem hvis du går ind i arkivet.

jeg tror man på E har valgt man ikke kan slette dem afh sporing / documentation
Avatar billede 220661 Ekspert
04. oktober 2016 - 21:10 #3
Jeg er enig i #2
Kan forestille mig at der fra offentligheden er et krav til E at data gemmes på grund af senere dokumentation. Mener jeg har set det i en at trådene stilet til brug af Eksperten fra det gamle system.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
04. oktober 2016 - 22:43 #4
Hvis du mener Private beskeder, kan du benytte arkivet som #2 nævner.

Er det dine spørgsmål/kommentar på Eksperten, er det som udgangspunkt ikke muligt. Dog kan du altid lave en "anmeldelse" (advarselstrekant ikon) på det du ønsker fjernet, og forklare hvorfor du ønsker indhold fjernet.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
05. oktober 2016 - 07:20 #5
TAK. Ja, der er gamle, private, beskeder. Det er ikke noget "særligt" eller "alvorligt". De fleste er noget med : "Kom og få points, for dit svar .... Anders And " ...
Avatar billede arne_v Ekspert
05. oktober 2016 - 18:58 #6
Arkiver og undlad at gaa ind i arkiv.

:-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
06. oktober 2016 - 00:05 #7
T*A*K til ALLE. Nu er beskeder arkiveret ...