Avatar billede CyCaK Praktikant
05. oktober 2016 - 10:23 Der er 1 kommentar

razer sypnace

hej alle her på siden.Jeg har købt denne Razer naga hex v2 for et par uger siden. Den virkede rigtig godt den første uge, indtil at Razer Sypnace blev opdaterede. jeg kan på opdateringen stadig se mit razer blackwidow chroma og mit headset, men kan ikke se musen mere. jeg har prøvet at slette musen og oprette den igen men det virker stadig ikke. Spiller meget Counter-Strike Global Offensive, men vis jeg ikke kan kontrollere musens DPI, kan jeg ikke få det optimale ud af den, samtidig med at uden razers software "Razer Sypnace" virke musen ikke hele tiden da den skal tilsluttes af med razer sypnace. det betyder at musen ikke reagere før ca. 1 sek efter jeg drejer musen, og nogle gange kan jeg ikke bevæge den.
Skriv gerne vis i har et gæt eller ved noget.
Avatar billede Nina Forsker
05. oktober 2016 - 11:36 #1
Hej,

Selvfølgelig skal det virke sammen så der har nok opstået en fejl under opdatering, prøv at fjerne det og hente det ned igen, se om du kan se din mus igen.

Du kan også prøve at lukke programmet ned i Joblisten Ctrl + Shift + Esc, også køre programmet igen og sæt din mus til for at se om det registrer den.

Hvis det ikke virker at fjerne musen og installere den igen efter du har reinstalleret Razer Synapse, så bliver du nød til at bytte musen om til en ny, da der nok går noget tid før Razer laver endnu en opdatering som har et fix til dit problem.