Avatar billede Tago Juniormester
05. oktober 2016 - 12:16 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Migrering af WEB app. med tilhørende postgreSQL

Gammel Linux server skal udskiftes med en nyere og derfor skal WEB app. flyttes til den nye server sammen med postgreSQL databasen

Vi har ingen specielle ønsker m.h.t. Linux version så byd ind med hvad du kan.
Avatar billede mfalck Praktikant
05. oktober 2016 - 13:01 #1
Jeg tror at det nemmeste er at flytte den til en Debian baseret distribution. Debian er nem at sætte op og vedligeholde.
Avatar billede Tago Juniormester
05. oktober 2016 - 13:08 #2
Det fremgår måske ikke så tydeligt af overskriften, men vi søger en mand der kan klare opgaven.
Avatar billede Tago Juniormester
15. februar 2017 - 11:20 #3
Lukket