Avatar billede bws Praktikant
08. oktober 2016 - 17:24 Der er 2 kommentarer

iphone har glemt adgangskode

efter at have oprettet fingeraftryks id med tilhørende 6-cifret kode, glemte telefonen dagen efter hvad koden var! den blev bare ved med at spørge om den, og har ikke engang lukket ned efter over 6 forsøg. (og det er ikke mig der har glemt koden). Det er en iphone se fra juni måned, som har fungeret fint uden adgangskode indtil nu.
jeg er lige kommet hjem fra ferie med mange fotos, og har ikke nået at sikkerhedskopiere, så kender nogen til en måde at åbne den uden at miste alt? nogen mener det kan være et apple-server-problem?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. oktober 2016 - 20:05 #1
Hvis den ikke reagerer på koden, er du mere på den end med på den - den KAN ikke lukkes op uden, og du kan ikke synkronisere med iCloud eller iTunes uden at telefonen er låst op. Det har ikke noget med serverproblemer at gøre.
Avatar billede INK Ekspert
09. oktober 2016 - 13:16 #2
Hvis du havde slået fotostream til kunne du jo være så heldig, at dine fotos allerede ligger i iCloud? Log in på iCloud på en MAC eller PC og check om dine fotos ligger der.
Du har selvfølgelig prøvet at slukke helt for telefonen og så genstarte?