Avatar billede morgue1234 Praktikant
09. oktober 2016 - 13:34 Der er 1 kommentar

Skifte output mellem to skærme via key bind

Hej. Jeg har en stationær pc med monitor(DVI) og med HDMI til mit TV. Jeg har et trådløst keyboard jeg bruger, som et sat til min stationær. Den bruger når jeg sidder i sofaen.

Kan man lave en keybinding eller noget i den stil så jeg kan skifte imellem mine 2 skærme uden at skulle gå ind i indstillinger og vælge mellem "Vælg kun skrivebord på 1" og "Vælg kun skrivebord på 2"
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2016 - 11:58 #1
windows-knap + P
Så får du en menu op, hvor du kan vælge billedesignal...kræver at du kører windows ;)