Avatar billede swaco Seniormester
10. oktober 2016 - 15:52 Der er 3 kommentarer

Appel tastatur

Hej
er der en der kan hjælpe med at finde et sted hvor man kan se hvad de enkelte taster/ symboler og hvilke, funktioner de har, på Wireless Keyboard
model MC184DK/B
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. oktober 2016 - 21:39 #1
Præcist som de plejer at være på din Mac - hvad er det helt præcist, du er i tvivl om?
Avatar billede swaco Seniormester
11. oktober 2016 - 09:08 #2
Nu har jeg ikke mac som du skriver
vil gerne om der findes en forklaring til de enkelte nye symboler
som ikke findes på et alm tastatur
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. oktober 2016 - 09:22 #3
Det er ikke symboler, der har nogen funktion på en PC. Tasterne derimod, vli jeg forvente bare antager samme funktion som placeringen på et vanligt Windows-tastatur har - det er i hvert fald det det sker, når du kører Windows via Bootcamp på en Mac.