Avatar billede Niceweather Praktikant
11. oktober 2016 - 16:18 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at vælge imellem 4 forskellige bærbarer

Hej, jeg leder efter en ny bærbar, mit budget er max. 6000 kr og den skal primært bruges til musik og tegneprogrammer og lidt spil. Hermed menes ikke at jeg har behov for at spille de nyeste krævende 3d spil, bare jeg kan spille lidt (gamle) spil engang imellem ?.

Jeg har begrænset min søgning ned til 4, men andre forslag modtages meget gerne (lenovo).

http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=14594244;14018921;14536658;12927731

Lidt krav er følgende:

Min 8 gb ram
Ssd harddisk, gerne 256 gb
Grafikkort der kan spille lidt 3d spil

På forhånd mange tak ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. oktober 2016 - 20:24 #1
Tror du skal fortælle hvilke gamle / 3d spil du har i tankerne ?
Avatar billede Niceweather Praktikant
11. oktober 2016 - 20:49 #2
Jeg tænker lidt nogle gamle battlefield 1942 spil, rainbow six, far cry (den første af dem mener jeg)... 2 af bærbarerne er 14" og 2 af dem er 15,6", har lidt svært ved at finde ud af hvilken skærmstørrelse jeg skal ha også... ?