Avatar billede Ane-Dorthie Møller Praktikant
13. oktober 2016 - 11:00 Der er 3 kommentarer

kan ikke nulstille

Hej!
Jeg har en bærbar Lenovo B575e, i går trykkede jeg på f11 og den tændte og der stod "nulstiller, vent et øjeblik" den var tændt i ca 2 timers tid, men så slukkede den, jeg tændte den igen og trykkede på f11, men den er mørk selv om den er tændt. hvordan skal jeg gøre?
Avatar billede Nina Forsker
13. oktober 2016 - 13:48 #1
Hej,

Prøv at holde sluk knappen nede indtil du kan høre computeren stopper med at give lyd, så prøver du at tænde den igen? Hvad sker der? :)
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2016 - 17:16 #2
Hvorfor bruger du F11, er der ikke en Onekey knap på computeren.
http://i.imgur.com/rpUefRV.png
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2016 - 17:17 #3