Avatar billede Tomcat Praktikant
13. oktober 2016 - 16:32 Der er 7 kommentarer

Outlook

Når jeg forsøger at åbne gamle mails, får jeg følgende besked: "Filen kan ikke åbnes i Outlook, da den er knyttet til standard-id'et." Hvordan løser jeg dette?
Avatar billede INK Ekspert
13. oktober 2016 - 19:57 #1
Du bør beskrive problemet mere detaljeret. Er det åbning af en gammel mail, der ligger i Outlook programmet? eller er det en enkelt mailfil: x.eml, som du tidligere har arkiveret i en folder i stifinder?
Avatar billede Tomcat Praktikant
13. oktober 2016 - 20:37 #2
Det er et antal gamle mails, som er importeret fra et tidligere arbejdssted. De ligger i Outlook på min Mac. Når jeg markerer en sådan mail viser den et Outlook ikon, der  er en tekstside, som er gul foroven med et O ude til venstre, og som har en lukket kuvert i forgrunden ...
Avatar billede INK Ekspert
13. oktober 2016 - 22:59 #3
Jeg formoder det så er en fil xxx.pst som du har kopieret over på din Mac og så forsøger at åbne inde fra Outlook programmet.
Den kan evt. være password beskyttet, men det ligger ud over mine evner og viden, så jeg må desværre melde pas her. Beklager.
Avatar billede Tomcat Praktikant
14. oktober 2016 - 08:10 #4
Fair nok og tak fordi du prøvede at hjælpe.
Avatar billede perwolf Forsker
14. oktober 2016 - 09:39 #5
Hvis du bare skal se dine mails, kan du måske prøve denne: http://www.nucleustechnologies.com/pst-viewer.html
Avatar billede perwolf Forsker
14. oktober 2016 - 09:40 #6
Måske kan du også prøve at importere dine mails?
Avatar billede Mark Henry Praktikant
11. februar 2018 - 12:11 #7
Hvis du vil se dine Outlook PST-e-mails, når MS Office ikke er installeret på dit computersystem. Brug DataInfoTools PST Viewer Tool er gratis.

https://www.datainfotools.com/pst-viewer.html