Avatar billede Emma1997 Praktikant
13. oktober 2016 - 21:04 Der er 2 kommentarer

Ældre højtallere

Hej :)

Jeg har nogle ældre højtalere, som jeg undre mig over hvordan jeg kan sætte til min telefon? Det eneste man kan sætte i højtallerne er de røde og sorte kobberkabler. Skal man have en form for forstærker og hvordan gør man det uden at skulle have en meget avanceret en, da det eneste jeg skal bruge er et jackstik?

Kh Emma
Avatar billede store-morten Ekspert
14. oktober 2016 - 05:57 #2
# rasmus
PC Højtalere 2.1 - Omega, skal have strøm fra USB.

("PC højtalerne får strøm direkte fra USB porten, så der kræves ikke noget ekstra strøm tilslutning.")

Det tror jeg ikke man kan hive ud af en telefon ;-)