Avatar billede Livsen Praktikant
16. oktober 2016 - 10:44 Der er 2 kommentarer

Fjern skygge i photoshop

Jeg er helt grøn i forhold til photoshop og kan ikke få fjernet en skygge på mit billede. Nogen der kan hjælpe? :)
Avatar billede poko1 Ekspert
16. oktober 2016 - 11:38 #1
Det kræver nok en nærmere forklaring eller et udsnit af Billedet og hvilke type Fotto???
Avatar billede kardinalen Novice
16. oktober 2016 - 22:03 #2
Mit gæt vil være at det er person der står tæt på en væg, som giver grimme slagskygger.
Når du skriver at du er helt grøn i Photoshop, så kan det godt være lidt svært at få et perfekt resultat.
Personligt ville jeg enten klippe personen ud og give billedet en anden baggrund, eller markere området med skyggen og lysne det eller lave noget cloning mm. alt efter hvordan baggrunden er.
Hvis jeg er helt galt afmarcheret, må du sige til og beskrive det lidt mere detaljeret.