Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2016 - 02:56 Der er 8 kommentarer

Kom til at slette alt i papirkurven

Outlook 2003.

Kom ved en fejl til at slette alt i papirkurven, i stedet for to undermapper. Kan jeg på en eller anden måde "fortryde"?

Jeg har en backup. Men den er desværre ikke opdatere for nylig. :(
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2016 - 02:59 #1
Problemet er ydermere, at gendanner jeg backup'en, får jeg ikke kun nogle af de mails tilbage, jeg blander også alt muligt andet sammen med hvad der i forvejen ligger i Indbakken og sendt post.
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2016 - 03:10 #2
brug din backup. du skal nok overleve at sortere det bagefter.
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2016 - 03:28 #3
Jo jo, men som sagt er den ikke opdateret. Så der mangler en masse. Det er mere problemet.
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2016 - 03:29 #4
Desuden vil de mails jeg har modtaget siden jeg togbackup'en, vel forsvinde når jeg gendanner den?
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2016 - 03:31 #5
Jeg mener, der vil vel efterfølgende kunne være de mails der er i backup'en? Er ikke smart hvis jeg ved at gendanne den smider en masse nyere mails ud ...
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2016 - 09:00 #6
hvis du står i papirkurven, bør du have en knap "gendan slettede elementer", eller noget lignende - der ligger alle slette mails i 2 uger (mener jeg det er) - det er i hvert fald fra Outlook 2010 - jeg er ikke helt sikker på med den ældre udgave...
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. oktober 2016 - 09:11 #7
"Gendan slettet post" afhænger af den politik, der er opsat på Exchange-serveren med postkassen. Er du heldig, kan du gendanne - er du uheldig, har din admin bedt den slette permanent ved tømning.

Hvis du kan gendanne dem, vil du få en oversigt, hvor du kan plukke det indhold ud, du vil have tilbage i din Papirkurv.
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2016 - 18:49 #8
Der er ingen mulighed for at gendanne indbygget i 2003.