Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2016 - 14:42 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

OneNote 2016

Jeg har installeret Microsoft OneNote på windows 8.1 og den kører Ok.
Jeg har så også lagt OneNote ind på min iPad, men den fungerer slet ikke.
Jeg kan ikke få kontakt til programmet på Windows, og ikke engang oprette en ny note. Men jeg kan gå ind på Google og se den OneNote som ligger på windows. Er der nogen af jer, som har erfaring med OneNote?
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2016 - 14:48 #1
Ps. Jeg har prøvet at synkronisere.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. oktober 2016 - 15:38 #2
Hvor er din Notebook gemt (Google Drive, DropBox, OneDrive, iCloud...)?

Jeg læser det som at du kan se din Notebook-fil i en Stifinder / Finder?
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2016 - 20:44 #3
Tak for din interesse i mit spørgsmål, men jeg kan først komme videre i morgen, fordi jeg har nulstillet min iPad . Jeg kunne ikke huske min net kode, og yousee support lukker allere kl. 17:30. Man skulle tro det var en bolsje forretning.
Men jeg vender selvfølgelig tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2016 - 16:58 #4
Hej igen. nu kører min iPad og jeg har fået alle mine programmer igen.
Jeg skulle bare logge ind med den gamle mail adresse.
Det tog det en supporter fra Apple mere end en time at finde ud af og det kostede mig 199 Kr. Men det er Ok, det var pengene værd.
Ud fra det du skriver, tror jeg det er OneDrive, men når jeg prøver at hente den kan jeg kun få det til Busines, og så kan jeg ikke logge ind.
Så jeg giver op.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2016 - 19:13 #5
Jeg fik installeret OneDrive på min iPad, så nu kan jeg se noter fra min PC :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. oktober 2016 - 19:22 #6
Super - det plejer at spille på tværs af platformene.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2016 - 19:39 #7
Ja men jeg kan ikke åbne OneDrive på windows. Den er til skole eller arbejde. Jeg kan ikke logge ind med min konto. Så på iPad kan jeg se windows OneNote, men ikke omvendt.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. oktober 2016 - 19:43 #8
Så kunne løsningen være at flytte din Notesbog til enden iCloud (hvis du har adgang til den fra PC'en), eller lægge den over DropBox?
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2016 - 20:06 #9
OneNote gemmer automatisk i OneDrive. Men jeg har fundet ud af, at på
OneDrive.com kan jeg se OneNote fra min iPad. Det er da altid noget :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. oktober 2016 - 20:16 #10
Enig, men skal du have adgang til den samme Notesbog på både PC og iPad skal du  blot kunne se den på begge enheder - det er ligegyldigt om du gemmer den på OneDrive, DropBox, et netværksdrev eller noget helt fjerde.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2016 - 20:32 #11
Ja jeg må arbejde med det :-)