Avatar billede joha6014 Praktikant
17. oktober 2016 - 22:01 Der er 1 kommentar

Windows Live Moviemaker

Hej.
Jeg har et problem med mit Windows Live Movie Maker. Problemer sker stort set hver gang jeg redigerer i programmet.
Det der sker er, at midt i jeg sidder at redigerer, opstår der en lille gul trekant med et sort udråbstegn i, over nogle af klippene. Fejlen hedder 0x80004003
Der står at filen enten er beskadiget eller klippet er i en format, som Movie Maker ikke genkender, og det forstår jeg ikke. For jeg overfører klippene direkte fra mit kamera til computeren, og smider det over i programmet, så jeg kan ikke se, hvor den skulle være blevet beskadiget henne.
Håber I kan hjælpe mig :))
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2016 - 02:49 #1
den kan ikke finde ud af dit mp4 AVCHD format evt.
hvad format er dine klip ? du kan se det med VLC mediaplayer.

brug evt. et andet program, som adobe premiere, sony vegas